maanantai 1. syyskuuta 2008


Heips
Tänään mun hyvä ystäväni oli käymässä Vaasassa. Hän kävi esittelemässä minun teoksiani yhdessä vaasalaisessa Aino Emma sisustusliikkeessä samalla kun vei omia tuotteita sinne myyntiin.
Liikkeen omistajat olivat aivan innoissaan ja tekivät tilauksen.
Vähän mä oon innoissani kun saan alakaa suunnitteleen ja tekeen uusia tuotteita....ihanaa....voi mulla on heti miljoona ideaa et mitä alan tekemään....
Laitan tänne blogiini kuvia kun saan tuotteita valamiiksi. Nyt vain sitten ompelukoneen ääreen ja luovuus valloilleen....ihanaa

1 kommentti:

Lena kirjoitti...

Heips! Huomenna tullaan teille :) Kohta on P:saaressa ja Kokkolassa tildakerho. Tuletko mukana :) Ollan nyt vaan neljä mutta luulen että me saamme lisä porukka. Huomenna keskustellaan lisää. Hyvää päivän jatkoa sinulle :)